دستور رئیس‌جمهور در مورد حقوق بازنشستگان

سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، پس از درخواست‌ها و مطالبات پیگیر تشکل‌های بازنشستگان پیرامون مصوبه اخیر دولت درباره بازنشستگان تامین اجتماعی از رییس جمهور، سیدابراهیم رئیسی به معاون اول خود (مخبر) دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه کند.

براساس این گزارش، سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا ،بهعلی بهادری جهرمی دیشب در حساب توییتری خود نوشت: "در پی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان محترم درخصوص وضعیت دریافتی خود در سال جاری از رییس جمهور، آیت‌الله رئیسی به معاون اول دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه کند."

کد خبر 453335

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    3 0
    آقای دولت لطفا قانون حقوق بازنشستگان را رعایت کنید چرا که همه بازنشستگان درزمان اشتغال بیمه پرداخت کردند ودر قلک تامین اجتماعی جمع شد تا در وقت بازنشستگی استفاده کنند یعنی هر بازنشسته به همان اندازه که بیمه پرداخت کرده به همان اندازه حقوق و افزایش دارد یعنی سهم هر کس مشخص است چرا دولت اصرار دارد هرکی بیمه بیشتر داده کمتر بگیره این ظلم است
  • رضا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    2 0
    این کجا عدالته هرکس حق بیمه بیشتر پرداخت کرده حقوق کمتر بگیره رئیس جمهور می گفت من آمدم ظلم راه کنار بزنم اینه عدالت؟
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    بجای ماست مالی کردن موضوع و پاس دادن به این و آن باید ( قانون و مصوبه شورای عالی کار) در مورد : بازنشستگان تامین اجتماعی را اجرا کنید . (( 38/. + 5150000ریال ))
  • بازنشستگان تامین اجتماعی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    اگر واقعا بفکر ضعفا و بازنشستگان هستی و راست می گویی بجای پاس دادن به این و آن خودت مستقیم بگو که (( مصوبه شورای عالی قانون کار )) را برای ( بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی ) اجرا بکنند .